orka mig

haha vad vill jag liksom? jag säger att jag ska börja uppdatera mer, men det har det ju inte hänt något av.
iallafall, mys helg till tusen. fredag myskväll med massa godis och massa popcorn med mami & bigsis. vi hyrde filmen 'seven pounds' med will smith i, och jag säger bara WOW. så gryymt bra! helt oväntat slut, så jag rekomenderar den verkligen!
annars har jag varit hos emil lördag/söndag vilket har varit mys. sitter och knappar på hans nya laptop, och vi är ännu osocialare än vanligt. men vafan, älskar dig ändå ;)

men annars så har veckan varit sådär. inte mått alls bra av olika anledningar, men de e bättre nu.
och juste! ELIDA - SAILING FOR JESUS var ju i veckan! onsdag till fredag, men jag och elin tog färjan och buss hem från marstrand redan på torsdagen eftersom vi hade skolfoto på fredag förmiddag. vilket jag ångrar, för kortet blev jag inte alls nöjd med, och vi hade så fruktansvärt roligt. älskar dom människorna på båten, så fruktansvärt roliga.

men jaja, nu orkar jag inte skriva mer. kanske anledningen till att jag inte skriver så mycket? :$

HADEFINT
puss hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0