23 oktober

ja.

nu sitter jag i Julias oerhört välstädade rum! jag är mycket stolt över henne, att hon har ansträngt sig något otroligt bara för min och Danielles skull! så man kan väl säga att jag är glad. :)
dagen har rullat på fiint, vart i kba med Dääni & Jullan. :D träffade många glada faces där. :D

sjukt ansträngande dag också, jag har fan gjort teknik prov. applåder åt mig.

vill även skriva, även om jag vet att det inte är någon som läser min blogg (:D), att jag saknar emil.
något förjävligt. söndag (L)

+ att det är Lov som Julia just konstaterade. :D SJUKT GÖTT :D

men kolla på idol eller film nu. gött fan. :D

hade as bra, alla ni som nu kanske läser min blogg. :D (hoppashoppas)

puss, hanna


Kommentarer
Postat av: Julia

hihiihhi, jag e så himla duktig ! jag blev riktigt stolt över mig själv. ni får fan komma och besöka mig mer, varje dag typ. så kanske det alltid är städat :D älskar dej <3

2009-10-24 @ 00:36:31
URL: http://juliawb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0