underbart? absolut inte.




tjao

sitter och tänker till arctic monkeys. så jävla arg är jag, orka att man ska vara så okänslig? om han har den åsikten får han ju prata med mig och inte vara så jävla iskall mot mig. bara ren jävla onödighet, helt sanslöst. och det är ju han som har sagt till mig under alla dessa år att man ska prata om saker, och absolut inte ignorera personer. för att det är så elakt, eller hur var det du sa?
aja, jag orkar inte ta ut min ilska mer, så nu har jag övertalat mig att vara glad. För jag har sjukt mycket att vara glad över.
Jag har världens bästa kompisar som ställer upp no matter what, och sen en helt jävla underbar pojkvän. Jag har det sjukt bra.


iallafall, dagen är rätt seg. vaknade till att dom borrade eller sågade eller vafan dom nu gjorde utomhus i vår trädgård typ, halv 10-10? småsur blev jag. men blev gladare av att senare träffa beatrice, sötare får man ju verkligen leta efter.
Så nu sitter jag och flöötar till musik och väntar på att åka och köpa blommor med mina kära bröder. piffa upp trädgården är ju aldrig fel. =D
senare bär det av mot Carolines hus, och kanske trallar ner till stranden eller ngt sånt, vettefasen vad Lina sa ;D

men nu måste jag passa min bebis, som hållerpå att skada mig genom allt sitt skrikande.

hade!
puss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0