makrillsfestival

måste börja med att säga att bättre låt än we made you - eminem får man leta efter. och butterfly fly away - miley cyrus är inte dålig den heller.

dagen igår va riktigt lyckad. jag & linnéa gartzell åkte in till kungsbacka och träffade emil, och efter detta satte vi oss med varsin pommes tallrik och tjöta. underbart go tjej verkligen! åkte hem runt fem, mot frillesås och plockade upp linn på vägen. far ner mot bua, och busschaffisen bjöd på resan. älskar man inte såna människor?
iallafall, nere i bua vart det först rätt segt eftersom det inte var mycket folk. men det tog sig ganska rejält framåt kvällskvisten, då vi träffade hur många som helst. barndoms kompisar som jag inte träffat på evigheter. vet inte riktigt hur många nya människor jag har numret till i min mobil just nu, men det var riktigt riktigt roligt. linnéa hade däremot inte all tur med sig, eller vad säger man? ;)
hahaha, får vi verkligen göra om. synd var det däremot att Carro & Josse var tvugna att åka hem så tidigt, var inte med dom jätte mycket igår tyvärr. tappade bort varandra hela tiden. :(

men dagen ser as bra ut, just nu är jag rätt mör sen igår men ska allderles strax iväg och käka pizza till frukost med linnéa. påminner om mig & Carro efter vi hade dygnat. sjukt skoj ;)
efter detta ska vi till fotbollsplanen och kolla när alla möter skottarna, och träffa Carros nye pojk. sjukt kul, jag är ljustekniker? =D senare kommer emil hit, helt underbart, saknar honom. man verkligen inser hur mycket man älskar någon när man inte träffar personen varje dag. han ska väl antagligen sova här också hoppas vi. =)

men nu verkar Linnéa vakna, så ska kanske inte sitta här och knappa. gött att fått tjötat av sig lite.

men, hadefint.
puss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0