den lyser för oss två

SmyR & McBusta ft. Young G - Stjärnan i det blå. man blir frälst.
http://www.youtube.com/watch?v=KtS91SuKjew


dagen igår var underbar. först sov emil över hos mig, mys som fan. efter att han åkt hem så satt jag bara hemma, vilket var så jävla skönt. inte vart hemma på ett bra tag nu, as gött nu också när Eve är hemma igen. henne har man verkligen saknat, för vårat teamwork vart ju bäst? ;) mörkbrunhårig blev jag igen! =D underbart. aja, jävligt bra mår jag nu.

Idag däremot ska jag till liseberg med michaela! sjukt kul, kolla på Carl-Einar Häckners variente (eller hur fan det stavas). mys som sjutton! liseberg har det blivit mycket av i sommar, men inte med michaela. det gillar vi. :)

kort inlägg idag, måste snart upp till konsum och köpa busskort.
hadefint
puss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0