nu när jag lärt känna dig, skulle inte klara mig utan dig

att någon kan ändra ens humör så lätt, så snabbt. helt ofattbart. <3

dagen har vart go, först hemma hos Emil eftersom bussjäveln bara åkte förbi mig igår när jag skulle hem. Men jag klagade inte? Jag fick ju sova hos Emil =). Kollade Ondskan halva natten, sjukt bra film! Tåls att rekomenderas till dom som inte sett den, nästan ett måste. Stack hem vid två tiden till Michaela och pyste framför tv:n till 'room raiders', rätt sjukt program när man tänker efter. Ofta man kan se någons personlighet på deras rum då eller? Och att man ställer upp i det? Jaja, tossiga människor finns det gott om. Senare fick Michan för sig att sminka och göra iordning mig, vilket jag då inte orkade tjöta emot. Riktigt fint blev det faktiskt, duktig är hon. Hon sminkade sig likadant, oså blev de lite fjortispics oså. Ett tag sen man gjorde de ju ;).

Måste bara påpeka att jag verkligen har börjat digga Molly Sandén. Speciellt när hon sjunger Hallelujah. Snacka om att ha kraft i röst! Även Miley Cyrus - The Climb och Hoedown Throwdown har bankat sig in i mitt hjärta. Sanslöst, jag som sa att jag aldrig skulle tycka om någon av dom.

Aja, nu väntar jag på Luisa som är och lämnar sin kompis i Åsa. Henne har jag då väntat på ett tag, menvafan, det är värt det. Hon har ju vart borta i 3 HELA veckor. =) Ska då när hon kommer kila hem till Angelica och umgås med underbara människor! NAJS!


Makrill på lördag också! GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT.

men ska kila nu,

puss, hannaefter michaela hållt på med mitt fejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0